خانه وبلاگ فروش تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR IIبا 30 تا 50 درصد تخفیف فروش فروش| فروش عمده جزئی



فروش تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR IIبا 30 تا 50 درصد تخفیف فروش فروش| فروش عمده جزئی

بله، تستر سختی الماس و سنگ با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR II یک دستگاه تستر سختی معروف و پرکاربرد است. این دستگاه قابلیت تشخیص سنگ‌های مصنوعی و تقلبی را داراست و می‌تواند با دقت بالا سختی سنگ‌های قیمتی را اندازه‌گیری کند.

از طریق این دستگاه، با استفاده از لامپ LED و الکترودهایی که به سنسور متصل هستند، می‌توانید سختی سنگ‌های طبیعی و الماس را تست کنید. در واقع، این دستگاه براساس پاسخ الکتریکی سنگ در مقابل الکترودهای آن عمل می‌کند و با اندازه‌گیری این پاسخ الکتریکی، میزان سختی سنگ را تعیین می‌کند.

با این حال، باید توجه داشت که تستر سختی سنگ و الماس تنها یکی از معیارهای تشخیص سنگ‌های قیمتی است و برای ارزیابی کامل و دقیق سنگ‌ها نیاز به انجام تست‌های دیگری نیز دارید.

فروش تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR IIبا 30 تا 50 % تخفیف فروش فروش| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع فروش تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR II_خرید تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR II_قیمت نورسنج 999900 لوکس پراب دار اتصال به PC تس مدل TES 1339RLux Meter And Data Logger TES 1339Rخواهیم پرداخت ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع فروش تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR IIباضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار فروشاران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 

جهت سفارش و فروش روی تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR II کلیک کنید

 اچ دو : فروش تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR IIبا 30 تا 50 % تخفیف فروش فروش| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع مشاوره  فروش تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR IIدر خدمات شما بزرگواران باشد. 

دستگاهی جهت تست میزان سختی سنگ های قیمتی مانند الماس به کاربرده می شود  روش اندازه گیری این دستگاه به صورت حرارتی است و میزان سختی سنگ را از 1 تا 10 با استفاده از LED های تعبیه شده بر روی دستگاه مشخص می کند . این دستگاه به صورت قابل حمل و پرتابل طراحی شده و از ارگونومیکی منحصر به فردی برخوردار است تا راحتی در تست و اندازه گیری برای کاربر را داشته باشد . تغذیه این دستگاه با باتری 9 ولت کتابی انجام می شود .از مزایای آن قیمت بسیار مناسب کم حجم و سبک بودن و کارایی بسیار آسان آن میتوان نام برد. قیمت آن تقریبا یک ششم نمونه های عقربه ای میباشد که این مزیت طرفداران بسیاری را مجذوب خود نموده است . این دستگاه با مارک و لیبل ژاپن عرضه می شود و زمان خرید از فروشگاه انلاین و اینترنتی متروتیک شما به همراه یک عدد کیف ، باتری ، جانگینی و دفترچه راهنمای فارسی این محصول را تحویل میگیرید.

فروش تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR IIبا 30 تا 50 % تخفیف فروش فروش| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات فروش تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR II_خرید تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR II_قیمت تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR IIپرداختیم.. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به فروش یک نمونه تستر سختی سنگ و الماس با مارک ژاپن DIAMOND SELETROR IIDIAMOND TESTER DIAMOND SELETROR IIرا از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل فروش و همچنین لیست فروش نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟